donderdag 2 maart 2017

D66 bustour in Zutphen

Op dinsdag 7 maart 2017 voert D66 campagne in Gelderland. De D66 bustour doet ook Zutphen aan. Steyn Lemke, campagnecoördinator D66 Zutphen: “Ik was erg blij te horen dat de D66 campagnekaravaan ook naar Zutphen komt, om ook Zutphen D66-groen te kleuren.”

Drie weken

De komende drie weken komt de bustour langs meer dan honderd plaatsen voor duizenden gesprekken met mensen, flyeracties, werkbezoeken en andere activiteiten. In Zutphen zijn onder andere kandidaat-Kamerleden Rob Jetten en Jaimi van Essen aanwezig. Ook kandidaat-Kamerleden Jan Paternotte, Maarten Groothuizen en Kristie Lamers zullen in Zutphen aansluiten. D66-campagneleider en Tweede Kamerlid Sjoerd Sjoerdsma is enthousiast over de tour: “De komende verkiezingen zijn voor Nederland de belangrijkste ooit. Van Maastricht tot Den Helder en van Sneek tot Terneuzen, voeren wij samen met alle lokale D66-afdelingen campagne voor goed werk, goede zorg en het beste onderwijs!”

Het komt er nu op aan

De aankomende Tweede Kamerverkiezingen beloven erg spannend te worden. Campagneleider Sjoerdsma: “Het komt er nu op aan voor Nederland. D66 wil de grootste partij worden en om dat te bereiken, zullen we tijdens deze campagne geen regio overslaan. We willen dat op 15 maart iedereen weet waarom zij op D66 moeten stemmen.”

Bus-schema

Het volledige schema van de bustour kunt u vinden op www.D66.nl/bustour. De campagnebus is in Zutphen op dinsdag 7 maart van 17:15 uur tot 18:15 uur.