maandag 6 maart 2017

Kandidaat-kamerleden D66 te gast in Zutphen

Tourbus D66

D66 organiseert bijeenkomst ‘Duurzaam ondernemen en werkgelegenheid’ in Cleantech Center

Op dinsdag 7 maart vindt in het Cleantech Center in Zutphen een informele bijeenkomst plaats met als thema ‘Duurzaam ondernemen en werkgelegenheid in Zutphen’. Zutphense ondernemers en Henk Janssen (namens Cleantech Center)delen hun ervaringen op dit gebied. Toehoorders en gesprekspartners zijn vier kandidaat-kamerleden van D66, die deze namiddag Zutphen aandoen tijdens een landelijke tour. D66 Zutphen-Warnsveld nodigt geïnteresseerden uit om deze uitwisseling bij te wonen. De bijeenkomst vindt plaats op 7 maart van 17:30 – 18:00 uur in het Cleantech Center, gevestigd in Pakhuis Noorderhaven.

Duurzaam ondernemen
Met de kandidaat-kamerleden gaan wij graag in gesprek over de belangrijke verkiezingsonderwerpen duurzaamondernemen en werkgelegenheid’, aldus Frank van de Linden, bestuursvoorzitter van D66 Zutphen-Warnsveld en tevens Zutphens ondernemer.  ‘Dit zijn ook voor Zutphen belangrijk thema’s, aangezien we in deze krimpregio niet alleen groen, maar ook efficiënt moeten ondernemen om een duurzaam effect te creëren op de lange termijn. Samenwerken, slim organiseren en verantwoord ondernemen zijn hierbij sleutelwoorden. We kijken er naar uit om hierover met de kandidaat-kamerleden in gesprek te gaan.’

Locatie en tijd
D66 Zutphen-Warnsveld is daarbij verheugd met de locatie van de bijeenkomst. Het Pakhuis, dat met de vernieuwde Noorderhaven een rendement is van de continue ontwikkeling van ondernemend Zutphen, sluit namelijk perfect aan bij de onderwerpen. Inloop voor de bijeenkomst is vanaf 17:15 uur, aanvang 17:30 en de toegang is gratis.

Landelijke tour D66
De bijeenkomst is onderdeel van de landelijke tour van de D66-bussen, waarin dagelijks (kandidaat-)kamerleden en vrijwilligers door het land reizen om lokaal met mensen in gesprek te gaan. Om 17:15 uur zal een grote D66 bus de kandidaat-kamerleden afzetten bij het station, vanwaar zij naar het Cleantech Center lopen. Namens D66 zijn (onder voorbehoud van wijzigingen) aanwezig: Jan Paternotte, Rob Jetten, Jaimi van Essen en Kristie Lamers.