dinsdag 21 maart 2017

Loop mee in gemeente Zutphen

Loop mee! Praat, kijk, luister en verwonder je over de politiek in jouw stad

Door de Tweede Kamerverkiezingen staat de politiek deze periode vol in de spotlights. Ook jij ben waarschijnlijk weer helemaal op de hoogte van de landelijke politiek en kunt meepraten over de ‘hot issues’ van de partij van jouw keuze. Maar weet jij wat er lokaal gebeurt, bij de gemeente? Weet jij hoeveel raadsleden onze gemeenteraad heeft, hoe een fractie te werk gaat en wat onze gemeentelijke begroting jaarlijks bedraagt? Nee?
Er gebeurt in Zutphen een hele hoop en vaak gebeurt dit achter de schermen. Iedere dag wordt er hard gewerkt om Zutphen een betere stad te maken. Door heel veel mensen die je eigenlijk nooit ziet en die hun werk belangeloos doen.  Ze hebben allemaal een gemeenschappelijk kenmerk en dat is dat ze gek zijn op Zutphen. Vooral in de politiek!
D66 Zutphen-Warnsveld biedt jou de kans om een kijkje achter de schermen te nemen van de politiek. Als meeloper sluit je aan bij de meetings die jij interessant vindt, praat je mee met onze fractie en bestuur en leggen we – tijdens de raadsvergadering van de gemeente – uit wat er gebeurt in de Raadszaal. Meld je aan als meeloper en ontdek wat de politiek jou te bieden heeft! En wie weet, jij wel de politiek..
Wij zijn dus op zoek naar:

MEELOPERS

Je hebt een gezonde dosis nieuwsgierigheid, hebt een hart voor Zutphen en je hebt je wel eens afgevraagd of politiek werk in jouw gemeente iets voor je is. Wij houden erg van ontdekken door doen, dus bij deze de vraag loop mee en kijk, observeer en verwonder. Vind je het leuk en kun je wat bijdragen? Dan doe je mee en komen we weer een stap dichter bij de betere stad Zutphen.

Voor meer informatie en aanmelden kun je contact opnemen via bestuur@d66zutphen-warnsveld.nl. Je hoeft geen lid te zijn van D66 om mee te lopen.