zaterdag 29 april 2017

Denk jij mee over de participatiewet?

De raad van gemeente Zutphen is een visie op de participatiewet aan het ontwikkelen. Zeer welkom, gezien alle ontwikkelingen rondom Het Plein en Delta. Op 11 mei komt de raad bijeen om deze visie te bespreken. De D66 fractie wil dit graag goed voorbereiden en vraagt leden en andere geïnteresseerden om met hen het gesprek aan te gaan. Op woensdag 3 mei nodigen we je graag uit om onze eigen ideeën te bepalen op deze visie participatiewet. Lees meer op de agenda.

Waarom is deze visie zo belangrijk?

Aan de hand van 9 dilemma’s en input verkregen vanuit een eerdere bijeenkomst met externen (ondernemers, mensen uit het onderwijs en uit de doelgroep van de wet), wordt de visie door de raad besproken.
Deze visie vormt de basis van hoe de uitvoering van de participatiewet vorm gaat krijgen. Bijvoorbeeld hoe de gemeente om gaat met omscholing, tegenprestaties en gesubsidieerd werk. Interessante onderwerpen dus! Daar wil jij toch ook wel over meedenken?

Meld je nu aan bij fractievoorzitter Ingrid Timmer! Een simpel mailtje naar i.timmer@raad.zutphen.nl is voldoende. We zien je graag, 3 mei, 20:00 uur in het oude gemeentehuis!